
MEDIA MARKETING
br. 04. 2007.
Ovaj projekat se slobodno može smatrati prvim dobrim korakom u razrješenju brojnih konfliktnih situacija koje se mogu javiti na relaciji aplikant-sponzor...
Kada sve odgovorne kompanije koje drže do sebe budu imale Linesponsor... biće svima bolje...
Kompanije će nešto naučiti i počeće brže razvijati sponzorstvo kao dio svoje komunikacijske strategije, aplikanti će takođe učiti iz svakog popunjenog upitnika pa će se naučiti da budu odgovorniji i profesionalniji u kreiranju svojih ponuda...
br. 04. 2007.
Ovaj projekat se slobodno može smatrati prvim dobrim korakom u razrješenju brojnih konfliktnih situacija koje se mogu javiti na relaciji aplikant-sponzor...
Kada sve odgovorne kompanije koje drže do sebe budu imale Linesponsor... biće svima bolje...
Kompanije će nešto naučiti i počeće brže razvijati sponzorstvo kao dio svoje komunikacijske strategije, aplikanti će takođe učiti iz svakog popunjenog upitnika pa će se naučiti da budu odgovorniji i profesionalniji u kreiranju svojih ponuda...